ARIZA KODLARI
Ferroli Arıza Kodları İşaretleri
A1 Hatası - Alev kesintisi gaz valfi ve bacasını kontrol ediniz.
Çözüm - Cihazın hiçbir koşulda ateşleme yapmadığını belirtir. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
A2 Hatası - Düzensiz alev oluşumu
Çözüm - Bu durumda öncelikle kombiyi resetleyin. Maksimum 3 resetleme işlemi yapın. Sorunun düzelmediği durumda servis yardımı almalısınız. İyonizasyon elektrodunda, anakartta veya gaz grubunda sorun olabilir. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
A3 Hatası - Eşanjör koruma sistemi aktif durumda
Çözüm - Bu arıza durumunda önce cihaz petek konumunda ise petek vanalarının kapalı olmadığından emin olun. Kombi altındaki kalorifer gidiş-dönüş boruları üzerindeki vanaların açık olduğundan emin olun. Cihazı birkaç kez resetleyin. Müdahale sonrasında da sorun yaşanıyor ise Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz. Ana eşanjörde, üç yollu vanada, sirkülasyon pompasında sorun olabilir, tesisat tıkalı veya kalorifer dönüş borusu içindeki filtre tıkalı olabilir
F5 Hatası - Hava akış kartı arızası.
Çözüm - Bu durum hava basınç swich (prosestat) kontağının açık olduğunu gösterir. Fanı açmasına rağmen 20 saniye boyunca kontaklarını kapatmadığını belirtir. Fan, prosestat veya anakart arızalı olabilir. Sorununçözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
A6 Hatası - 4 dakikada 5 defa alev eksikliği gaz yokluğu ve iyon arızası
Çözüm - Cihazın ateşleme yapmasının hemen sonrasında alevin yeterli gelmediğini belirten arıza kodudur. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
F10 Hatası - NTC kalorifer sensörü bozuk olabilir
Çözüm - Sensör arızası olarak da bilinebilir. Kablolarda kısa devre olması ya da kablolarda kopmanın olma durumu da bu sorunu meydana getirebilir. Ayrıca borularda nemlenme olması da sorunu yaşattırır. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
F11 Hatası - NTC su sensörü bozuk.
Çözüm -Sıcak su sorunu yaşayabileceğiniz bir arıza kodudur. Bu durumda sıcak su sensörü arızalı olabilir. Sensör sorununun yanı sıra cihazın kablolarında kopma veya kablolarında kısa devre durumu da olabilir. Borularda nemlenme olduğu zaman da bu sorun yaşanabilir. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
F14 Hatası - NTC emniyet sensörü bozuk.
Çözüm - Sensörün kablo tesisatında sorun var ise yani kablolarında kopma ya da kısa devre durumu söz konusu ise bu sorun yaşanır. Veya sensör arızası da meydana gelmiş olabilir. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.
F34 Hatası - Besleme gerilim arızası.
Çözüm - Bu durumda cihaza gelen şebeke voltajının 170 V dan az olduğunu belirtir. Yani düşük gelen voltaj sebebi ile cihaz çalışmıyordur. Kısa süreliğine beklemelisiniz. Bu bekleme sonrasında eğer düzelme olmadı ise mutlaka servis yardımı almalısınız. Cihazın elektronik kart gibi önemli olan bir parçası hasar görmüş ya da arızalanmış olabilir. 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep ederseniz bu sorun Çözüm -lenebilir. Fakat yine de bu sorunu bir kez daha yaşamamak adına kombi regülatörü cihazı kullanmalısınız.
F35 Hatası - Frekans arızası. anakartı kontrol ediniz
Çözüm - Elektrik şebekesinde sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Sorunun çözümü için 0212 699 19 48 numaramızdan Servis talep edebilirsiniz.. Cihaza müdahaleniz söz konusu olamaz. Elektrik sistemi kontrol edilmeli ve sorun Çözüm -lenmelidir.
F37 Hatası - Tesisat basıncı yetersiz. Su basıncını kontrol ediniz
Çözüm - Kombide yetersiz su basıncı anlamını taşıyan arıza kodudur. Domicondens model kombiye su basmak için sağ alt kısımda yer alan mavi uzun parçayı sağa çevirmelisiniz. Bu parça doldurma musluğudur. Sağa çevirdiğiniz an su sesi gelir ve su dolumu başlar. Ekrandaki F37 arıza kodu silinene kadar su basmaya devam edin. Ekranda derece belirdiğinde doldurma musluğunu yeniden sola çevirerek kapatın. Sorun düzelmiş olacaktır. İşlemi yapamadıysanız veya ekrandaki F37 arıza kodu silinmiyor ise mutlaka 0212 699 19 48 numaralı servisimizi arayarak yardım alabilirsiniz
F41 Hatası - Sensör koruması bağlı değil.Kabloları kontol ediniz.
Çözüm - Çıkış sensörünün ya da sıcak su sensörünün boru ile bağlantısının olmadığını yani bağlantısının kesildiğini belirten arıza kodudur. Bu durumda sensör doğru konumlandırılmamış ya da arızalı ve bu sebeple düzgün çalışmıyor olabilir. Servis müdahalesi gerekeceği için mutlaka 0212 699 19 48 numaralı servisimizi arayarak yardım alabilirsiniz
F42 Hatası - İkili sensör okuma farkı nedeniyle koruma.
Çözüm - Bir nevi sensör sorunu olarak adlandırabiliriz. Bu durumda sensör arızalı olduğunu için parça değişimi gerekmektedir. Sensör arızasının yanı sıra sensör borularının nemlenmesi, sensör kablolarında kopukluk olması, kısa devre olması durumlarında da bu sorun yaşanabilir. Net tespit için sorunu yerinde görmek gerekir. 0212 699 19 48 numaralı servisimizi arayarak yardım alabilirsiniz
F43 Hatası - Eşanjör koruması.
Çözüm - Sistemdeki suyun devir daim olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda bir nevi kombinin sirkülasyon yapmadığını belirtebiliriz. Pompa arızası olarak adlandırmak da mümkün olabilir. Arıza tespiti ve çözümü için 0212 699 19 48 numaralı servisimizi arayarak yardım alabilirsiniz
F50 Hatası - Elektronik kart arızası
Çözüm - Kablo tesisatında sorun olabileceğini anlatan arıza kodudur. Bu durumda kablolarda kopma durumu meydana gelmiş olabileceği için servis müdahalesi gerekmektedir. 0212 699 19 48 numaralı servisimizi arayarak yardım alabilirsiniz